Často kladené otázky (FAQ)
1. Ako môžem zadať objednávku?
Objednávku môžete zadať jednoducho prostredníctvom nášho e-shopu. Vyberte požadované produkty, pridajte ich do košíka, prejdite na pokladňu a vyplňte potrebné údaje. Po dokončení objednávky dostanete e-mail s potvrdením.
2. Ako dlho trvá doručenie objednávky?
Doručenie štandardne trvá 2-5 pracovných dní. O stave vašej objednávky vás budeme priebežne informovať e-mailom.
3. Môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku po jej odoslaní?
Ak vaša objednávka ešte nebola spracovaná, je možné ju zmeniť alebo zrušiť. Pre rýchlejšie vybavenie je veľmi dôležité, aby ste kontaktovali našu zákaznícku podporu čo najskôr.
Avšak, ak bola vaša objednávka už odoslaná, nie je možné ju zrušiť. V tomto prípade je potrebné tovar prevziať (podľa obchodných podmienok) a následne nám ho zaslať späť na uvedenú adresu. Po obdržaní tovaru vám zašleme refundáciu. Preto je veľmi potrebné v takýchto situáciách kontaktovať náš e-shop čo najskôr.
4. Aké sú možnosti doručenia?
Ponúkame doručenie prostredníctvom kuriérskej služby priamo na vašu adresu alebo do výdajných miest. Presné možnosti doručenia nájdete pri dokončovaní objednávky.
5. Čo robiť, ak som dostal/a poškodený alebo nesprávny tovar?
V prípade, že dostanete poškodený alebo nesprávny tovar, prosím, kontaktujte našu zákaznícku podporu do 14 dní od prevzatia tovaru a my vám radi pomôžeme s výmenou alebo vrátením tovaru.
6. Ako môžem vrátiť tovar?
Máte právo na vrátenie tovaru do 14 dní od jeho prevzatia. Pre viac informácií o postupe vrátenia, prejdite na našu stránku s podmienkami vrátenia alebo kontaktujte našu zákaznícku podporu.